Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Apartamenty ulokowane są w centrum Wrocławia, maksymalnie 1 km od Rynku, w 3 budynkach, oddalonych od siebie o 150 m.:

ul. Czysta 2

ul. Stawowa 6

ul. Piłsudskiego 89-91

Prosimy o kontakt z naszą Recepcją:

telefon: + 48 71 735 16 31

mail: aravel@aravel.pl

Recepcja Aravel: ul. Kościuszki 51B – wejście ul. Stawowej 8 (w oficynie).

Odległość od Recepcji do każdego z apartamentów: maksymalnie 150 m.

Doba hotelowa trwa:

od godziny 14:00 w dniu zameldowania

do godziny 11:00 w dniu wymeldowania.

Recepcja Apartamentów Aravel jest czynna:

poniedziałek – sobota: od godziny 12:00 do godziny 19:00

niedziela i święta: od godziny 14:00 do godziny 18:00

Jeżeli przyjazd planowany jest po godzinach pracy Recepcji, prosimy o kontakt, w celu ustalenia formy przedpłaty i indywidualnego zameldowania.

O dowolnej porze do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.

Klucze należy zostawić u Ochrony budynku.

Nie,

Recepcja czynna jest w godzinach:

poniedziałek – sobota: od godziny 12:00 do godziny 19:00

niedziela i święta: od godziny 14:00 do godziny 18:00

Jeżeli przyjazd planowany jest po godzinach pracy Recepcji, prosimy o kontakt, w celu ustalenia formy przedpłaty i indywidualnego zameldowania. 

Tak, akceptujemy karty płatnicze: Visa, Master Card, AMEX.

Tak, garaż podziemny jest dostępny w budynku przy ul. Czystej 2.

Cena: 40 zł / doba.

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc postojowych, prosimy o wcześniejszą rezerwację.

Tak, w każdym apartamencie jest szybki internet Wi-Fi.

Każda kuchnia wyposażona jest w sprzęt AGD wysokiej klasy: lodówkę, płytę grzewczą, czajnik oraz garnki, szklanki, talerze sztućce. W większości apartamentów jest też piekarnik i kuchenka mikrofalowa – szczegółowe wyposażenie każdego apartamentu wymienione jest w jego opisie.

Tak, każdy apartament wyposażony jest w pralkę.

Tak, w każdym apartamencie jest żelazko i deska do prasowania.

Tak, w każdym apartamencie, w łazience, jest suszarka do włosów.

Tak, w każdym apartamencie czekają na Gości ręczniki i pościel.

Tak, mamy w ofercie 6 apartamentów z wanną (dostępne są one wyłącznie w budynku przy ul. Czystej 2). Szczegółowe wyposażenie każdego apartamentu wymienione jest w jego opisie.

Tak, do wszystkich apartamentów w budynku przy ul. Czystej 2 przynależy balkon.

Nie, w apartamentach obowiązuje zakaz palenia.

Złamanie zakazu palenia kosztuje wg Regulaminu Pobytu 500 zł.

Nie, świadczymy włącznie usługi noclegowe. Z uwagi na dbałość o spokojny wypoczynek innych Gości, w apartamentach obowiązuje zakaz urządzania imprez, zakłócania ciszy nocnej i porządku publicznego.

Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00.

Zakłócanie ciszy nocnej kosztuje wg Regulaminu Pobytu 1000 zł.

Nie, zwierzęta nie są akceptowane.

Nie ma możliwości dostawki.

Wyjątkiem jest łóżeczko dziecięce dostępne wyłącznie w apartamentach przy ul. Czystej 2.

Łóżeczko dostawiane jest wyłącznie na życzenie i jego dostępność musi być potwierdzona przez Recepcję Aravel.

Jest to usługa bezpłatna.

Tak, jest to możliwe w apartamentach ulokowanych w budynku przy ul. Czystej 2.

Łóżeczko dostawiane jest wyłącznie na życzenie i jego dostępność musi być potwierdzona przez Recepcję Aravel.

Jest to usługa bezpłatna.

Apartamenty są sprzątane po każdym wymeldowaniu.

W przypadku długich pobytów, apartamenty sprzątane są raz w tygodniu. Sprzątanie obejmuje również wymianę pościeli i ręczników.

Bagaż, przed zameldowaniem i po wymeldowaniu,  można przechować w Recepcji Aravel, w godzinach pracy, czyli:

poniedziałek – sobota: do godziny 19:00

niedziela i święta: do godziny 18:00